Overslaan en naar de inhoud gaan

Hema deelt verhalen fans in 37 films

In de campagne ‘Hema-kwaliteiten’ wil het merk uitdragen dat het integraal onderdeel is van de samenleving.
Miniatuurvoorbeeld
© -
Miniatuurvoorbeeld
© -

Hema introduceert vandaag de campagne ‘Hema-kwaliteiten’, een 360-campagne over en voor haar fans.

Het creatieve bureau Sweet is samen met Halal op zoek gegaan naar de echte verhalen van Hema-fans om deze te vertellen.

related partner content for mobile comes here

Daarmee willen ze onder de aandacht brengen dat Hema op verschillende manieren een integraal onderdeel van de Nederlandse samenleving is. Er worden honderd individuele verhalen gedeeld, te beginnen met 37 portretten, waarmee de boodschap ‘Hema is voor iedereen’ tot leven gebracht wordt.

De campagne begint vandaag met een TVC van 25-seconden en drie langere verhalen. Daarna volgt elke week een nieuw portret.

Een speciaal onderzoeksteam heeft deze verhalen gevonden via onder meer sociale media, focusgroepen of oude brieven uit de archieven van Hema. Er zijn geen scripts of verborgen agenda's. De verhalen zijn niet alleen ongecensureerd, maar worden ook verteld op een manier die bij de boodschap hoort.

Een team met artiesten, regisseurs en animators zoals Johan Kramer, Andreas Pasvantis, From Form, Maria Walnut en Lieke Janssen hebben voor elk verhaal een persoonlijk format gecreëerd. Alle films hebben een eigen stijl en expressie, die hoort bij de diversiteit en verschillende karakters van de fans.

 

Klant: Hema
Verantwoordelijk bij Klant: Ferry Buitenhuis, Bianca Koot
Concept: Sweet (Tanja Soeter, Judith Kampman m.m.v. Hans van Nood, Remy Kurpershoek)
Concept uitwerking: Sweet x Halal
Productie: Halal
Regie: Johan Kramer / Andreas Pasvantis (Halal) / Lieve Eek
D.o.p: Tim Kerbosch / Douwe Hennink / Pauline Skoreng
Executive producer: Francine van der Lee
Producers: Francine van der Lee/ Judith Engels
 
Bewerking: Annelien van Wijnbergen / Kapsalon
Grading: Joppo/ De Grot
Muziek: Sizzer
Geluid: HaaiFaaiDeluxe
Animaties: From Form, Maria Walnut, Lieke Janssen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in