Overslaan en naar de inhoud gaan

Imme Rog aan de slag als CMO bij Novamedia

Rog komt van de Goede Doelen Loterijen waar zij algemeen directeur is.
Miniatuurvoorbeeld
© Novamedia
Miniatuurvoorbeeld
© Novamedia

Met ingang van 1 juni is Rog benoemd tot CMO van Novamedia, de bedenker en eigenaar van diverse loterijformats die in Nederland worden geëxploiteerd door de werkmaatschappij Goede Doelen Loterijen (o.a. Postcode Loterij, BankGiro Loterij en Vriendenloterij). Met deze benoeming wordt de Raad van Bestuur, bestaande uit Boudewijn Poelmann (CEO), Simone van Bijsterveldt (CFO) en Sigrid van Aken (COO), uitgebreid naar vier leden.

related partner content for mobile comes here

Na vier jaar als accountmanager te hebben gewerkt in de televisiewereld bij NOB/Dutchview, maakte Rog in 2000 de overstap naar de Goede Doelen Loterijen, waar zij in 2009 managing directeur werd. In 2011 werd Rog uitgeroepen tot ‘Marketeer of the Year’. Tevens was zij van 2014 tot 2018 actief als bestuurslid van SIRE, waarvan de laatste drie jaar als voorzitter.

In haar nieuwe functie zal Rog zich niet alleen bezig houden met de Goede Doelen Loterijen. Novamedia is de afgelopen jaren sterk uitgebreid en is tegenwoordig ook eigenaar van online boekwinkel BookSpot, boekhandel Scheltema in  Amsterdam en het Uitgeefhuis Nieuw Amsterdam (Bas Lubberhuizen, Fontaine Uitgevers, Nieuw Amsterdam en Wereldbibliotheek).  

Ook de groei van de Goede doelen Loterijen maakt versterking van de Raad van Bestuur van Novamedia wenselijk. Zo werd recent de Postcode Loterij geïntroduceerd in Duitsland en binnenkort wordt gestart in Noorwegen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in