Overslaan en naar de inhoud gaan

Robeco stopt na dertig jaar als sponsor Robeco SummerNights

Vermogensbeheerder gaat sponsorgeld besteden aan ‘talentontwikkeling van kinderen’.
Miniatuurvoorbeeld
© Robeco
Miniatuurvoorbeeld
© Robeco

De jubileumeditie van 2018 is de laatste die de naam Robeco SummerNights zal dragen. Robeco gaat de aandacht verleggen naar het investeren in talentontwikkeling van schoolgaande kinderen door educatie. 

related partner content for mobile comes here

Met het vertrek van Robeco als sponsor komt een einde aan een van de langslopende culturele partnerships van Nederland. Wat begon in 1989 als een bescheiden, groeide uit tot een jaarlijks evenement waar veel bezoekers naar uitkeken. Ook in sponsorkringen werd de samenwerking gewaardeerd. Zo won de zomerse concertreeks twee keer een SponsorRing, de prijzen voor de beste sponsorcases: in 2003 met de Robeco Zomerconcerten (categorie Kunst) en in 2014 met de Robeco SummerNights (oeuvreprijs).

Het Concertgebouw is overigens van plan om ook zonder Robeco de traditie van de zomerprogrammering voort te zetten en is op daarvoor op zoek naar een nieuwe partner.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in