Overslaan en naar de inhoud gaan

Michiel Veugelers manager marketingcommunicatie bij IPG Mediabrands

Het gaat om een nieuwe functie binnen het bedrijf.
Miniatuurvoorbeeld
© IPG Mediabrands
Miniatuurvoorbeeld
© IPG Mediabrands

Michiel Veugelers verruilt zijn rol van senior client director bij UM voor die van manager marketingcommunicatie bij IPG Mediabrands. Hij begint per 1 mei.

Deze nieuwe functie is gecreëerd om de in- en externe communicatie over IPG Mediabrands en de mediabedrijven verder te professionaliseren. Hij rapporteert in deze functie aan Nathalie Peters, Head of Digital Transformation Mediabrands.

related partner content for mobile comes here

Hij zegt: 'Het marcombeleid was deels belegd binnen de labels en deels in de board van IPG Mediabrands Nederland. Het ene label gaf daar een betere invulling aan dan het andere en een helikopterview ontbrak soms. Wij zijn van nature redelijk bescheiden en vast herkenbaar, maar ook bij ons blijven veel zaken door drukte vaak liggen.

Mooie projecten, prijswinnend werk en relevante onderzoeken en events zetten we daardoor te weinig in de schijnwerpers, wat echt jammer is want het betreft relevante informatie voor onze klanten en voor de markt. '

Nathalie Peters: 'De marcomtaken waren voorheen verdeeld over de mediabedrijven. Deze gaan we nu beter structureren, waarmee zowel de in- als externe communicatie beter is gewaarborgd en naar een hoger niveau wordt getild.'

Veugelers is al veertien jaar in dienst bij UM/IPG Mediabrands in verschillende functies. Daarvoor werkte hij bij Equmedia en Kobalt. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in