Overslaan en naar de inhoud gaan

3 keer Nederlands goud bij Sabre Awards 2018

Wel veel nominaties, maar relatief weinig prijswinnende Nederlandse cases
Miniatuurvoorbeeld
Hill+Knowlton Nederland won een gouden Sabre Award
© Twitter, Hill+Knowlton
Miniatuurvoorbeeld
Hill+Knowlton Nederland won een gouden Sabre Award
© Twitter, Hill+Knowlton

In het Maritiem Museum in Amsterdam zijn woensdagavond de Sabre Awards (Superior Achievement in Branding, Reputation and Engagement) uitgereikt voor de regio Europa, Afrika en het midden-oosten. Ondanks het hoge aantal van 24 nominaties, wonnen slechts drie Nederlandse cases een gouden Sabre Award. Philips-topman Frans van Houten kreeg een diamanten award voor zijn rol als ceo.

related partner content for mobile comes here

Goud

De LVT Group (LVTPR, ProgressCommunications, Contentbureau, Eventive en SjansenDesign) werd uitgeroepen tot Benelux Consultancy Of The Year. Het bureau sleepte overigens ook goud binnen met zijn Belgische vestiging en een campagne voor Vluchtelingenwerk Vlaanderen.

Hill+Knowlton Nederland won in de categorie Issues Management met werk voor Band en Milieu over het al dan niet schadelijk zijn van de korrels rubbergranulaat op de Nederlandse kunstgrasvelden. Zembla had hier een aantal uitzendingen over.

Ook goud was er voor Leene Communicatie en de Johan Cruijff Arena. In de categorie Entertainment werd de PR- en contentcampagne rond de vervanging van de stadionstoelen gelauwerd.

De case kun je hieronder bekijken.

 

De winnende case van Leene en De Arena

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in