KFC haakt met scanactie en gratis kip in op kipreclame McDonald’s
Reclame-uiting van de concurrent moet worden gescand voor gratis kip.
De ene fastfoodketen hackt de andere. McDonald’s kwam onlangs met een campagne voor de Crispy Chicken-burger, waarin wordt opgeroepen alles te vergeten over kip zoals we het vandaag de dag gewend zijn. Een sneer richting KFC.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
KFC laat dat niet zomaar gebeuren en haakt samen met Ogilvy & Mather Amsterdam in met een zogenaamde hack. Met de #gettheoriginal-scanner kan een afbeelding van de Crispy Chicken-burger van McDonald’s worden gescand. De scanner herkent het product meteen en geeft aan dat het geen kip van de KFC is.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe gebruiker zal na het scannen worden beloond met een kortingsbon, zodat bij KFC voordelig kip kan worden gegeten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid