Overslaan en naar de inhoud gaan

Today is Canday neemt online marketingbureau WeLikeMilk over

‘Marketing is tegenwoordig meer experience dan communicatie.'
Miniatuurvoorbeeld
© Today is Canday
Miniatuurvoorbeeld
© Today is Canday

Dankzij de overname verwacht Today is Canday, met vestigingen in Amsterdam en Den Bosch, sneller en effectiever te kunnen inspelen op de behoeften van adverteerders. ‘Marketing is tegenwoordig meer experience dan communicatie,'  zegt directeur/oprichter John Lommers: 'We hebben de afgelopen jaren veel geïnvesteerd in onze conceptuele en creatieve kant. Met deze overname geven we nu onze technologische kant - data, marketing automation, digital implementatie, analytics en optimalisatie - een belangrijke kwaliteitsimpuls.’

related partner content for mobile comes here

WeLikeMilk ontwikkelt online strategieën en campagnes voor onder andere Simyo, Sanquin en Funda. Het volledige team van het bureau blijft intact, net als de merknaam.

Michael Overzier (oprichter en strategy director WeLileMilk, links op de foto) neemt plaats in de creatieve directie van Today is Canday. Omgekeerd gaan Today is Canday’s Hans Vermeulen (CFO & Partner) en Natascha van den Ende (CCO & Partner) deel uitmaken van de directie van WeLikeMilk om de bedrijfsvoering samen met Overzier verder te stroomlijnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in