Overslaan en naar de inhoud gaan

NPO kiest XXS en Brand New Telly voor communicatie na aanbesteding

De publieke omroep had drie kavels te verdelen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dat bevestigt woordvoerder Arthur Schuitemaker.

Drie kavels

De  aanbestedingsprocedure was verdeeld in drie percelen: Perceel 1 betrof NPO-corporate, NPO 1 en 2 en NPO Start, Perceel 2 de jeugd- en jongerenmerken NPO Zappelin, NPO Zapp, NPO 3, NPO 3FM en NPO FunX, en Perceel 3 NPO Radio 1, 2, 4 en 5. 

In totaal schreven dertien bureaus zich op een of meerdere percelen van de aanbesteding in, zegt Schuitemaker. De bureaus werden onder andere beoordeeld op een geschreven case en mondelinge toelichting, een organisatie- en procesbeschrijving en op prijs. 

XXS kreeg de hoogste gewogen score voor perceel 1 en 3. Brand New Telly won het perceel met de jeugd- en jongerenmerken. 

Schuitemaker: 'We zijn direct met de bureaus aan de slag gegaan. Het eerste werk is nog in 2018 zichtbaar.'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee
shreeji

Shreeji Packers and Logistic provide amazing and professional moving and shifting services in all over India. Now visit our site at http://www.shreejipacker.com and fill quote forum and get a free quote in a minute. Call on 09305333509.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in