Overslaan en naar de inhoud gaan

Lucas Stassen naar MSL, Bex* haalt Dennis Doodeman binnen

Ervaren adviseurs keren terug naar de bureauzijde. Stassen was zelfstandig, Doodeman werkte bij ict-bedrijf BT.
Miniatuurvoorbeeld
Lucas Stassen
© MSL
Miniatuurvoorbeeld
Lucas Stassen
© MSL

Lucas Stassen is als account director in dienst getreden bij strategisch communicatiebureau MSL Nederland. Stassen werkte hiervoor jarenlang als zelfstandig adviseur. Daarvoor was hij als senior associate al verbonden aan het bureau. In zijn nieuwe rol gaat klanten adviseren en ‘actief bijdragen aan de verdere groei van het bureau’.

related partner content for mobile comes here

In de afgelopen tien jaar heeft Stassen – als interim woordvoerder of communicatiemanager - diverse langlopende opdrachten gedaan voor uiteenlopende organisaties waaronder Capgemini, Albert Heijn, Arkin, Stedin, NS, ProRail, Connexxion en Univé. Daarvoor runde hij een eigen communicatieadviesbureau.

Doodeman terug naar bureauwereld

Ook Bex*communicatie heeft het team versterkt met senior communicatieadviseur Dennis Doodeman.
Doodeman is afkomstig van telecom- en ICT-dienstverlener BT, waar hij onder meer verantwoordelijk was voor corporate PR, mediarelaties en interne communicatie. Hij was op het gebied van reputatiemanagement actief binnen brancheorganisatie Nederland ICT.

Vóór zijn tijd bij BT was Doodeman jarenlang werkzaam in de bureauwereld. Als account director bij communicatieadviesbureau Text100 had hij diverse nationaal- en internationaal opererende klanten onder zijn hoede. Hij adviseerde op het gebied van persvoorlichting en woordvoering en coördineerde internationale PR-campagnes, gaf mediatrainingen en organiseerde messaging & storyline workshops.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in