Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP: Sorrell mag MediaMonks niet overnemen

WPP en Sorrell verwikkeld in juridische strijd rond de acquisitie van het Nederlandse digitale productiehuis.
Miniatuurvoorbeeld
© World Economic Forum door Sebastian Derungs
Miniatuurvoorbeeld
© World Economic Forum door Sebastian Derungs

De internationale strijd om het Nederlandse MediaMonks verhardt. Zowel WPP als voormalige topman Sir Martin Sorrell zoudenMediaMonks willen inlijven, maar inmiddels lijkt er een juridisch gevecht te ontstaan.

Sorrell mág MediaMonks helemaal niet overnemen, claimt WPP. Het Hilversumse bedrijf zou de eerste acquisitie moeten zijn van Sorrells nieuwe communicatienetwerk S4 Capital. Maar WPP's advocaten hebben een brief gestuurd aan de Brit waarin staat dat het juridisch niet kan. Sorrell zou namelijk informatie hebben verzameld over MediaMonks terwijl hij nog bij WPP werkzaam was. 'Een schending van vertrouwelijkheidsafspraken', zegt WPP.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in