Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken kiest JWT Amsterdam als internationale lead agency voor Sol

De keuze werd gemaakt na een korte, niet traditionele pitch met drie internationale bureaus.
Miniatuurvoorbeeld
© Heineken
Miniatuurvoorbeeld
© Heineken

Nadat J. Walter Thompson vorige week de Duitse energiereus innogy als nieuwe klant binnenhaalde, verwelkomt het bureau vandaag Heineken-merk Sol.

J. Walter Thompson Amsterdam is wereldwijd gekozen als lead agency voor Sol na een korte, niet traditionele pitch met drie internationale bureaus. Ralph Wisbrun, managing partner J. Walter Thompson: 'Het was een meeting bij Heineken met vier bureaus waarin wij onze eerste gedachten over de strategie van Sol hebben gepresenteerd. We kunnen nog niks concreets hierover vertellen, maar over drie weken komen de eerste ideeën naar buiten.'

related partner content for mobile comes here

Het bureau wordt verantwoordelijk voor alle communicatie rond het merk Sol in alle regio’s van de wereld, behalve in Mexico.

Het Mexicaanse biermerk bestaat sinds 1899 en is een van de sterkst groeiende merken binnen Heineken. Door de groeiende populariteit was Sol op zoek naar een nieuwe strategische en creatieve partner die het verhaal verder moet ontwikkelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in