Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse Cannes-juryleden delen hun favoriete campagne

Video-interviews met Jessica Kersten, Thecla Schaeffer, Sander van Maarschalkerweerd en Bas Korsten.
Miniatuurvoorbeeld
© Francis Ford Coppola Winery
Miniatuurvoorbeeld
© Francis Ford Coppola Winery

Jessica Kersten, Cloudfactory

Kersten is oprichter en creatief directeur bij Cloudfactory. Zij mocht dit jaar voor het eerst jureren in Cannes bij categorie 'film'. Deze korte zomerfilm vindt zij jaloersmakend mooi. 

related partner content for mobile comes here

 

Deze video's zijn gemaakt door de ADCN, BrandDeli en Orange Lions.

Thecla Schaeffer, G-Star

Schaeffer is chief marketing officer bij G-Star en was jurylid 'innovatie'. Tijdens Cannes heeft zij op het strand gehangen met Tor Myhren, Apple's vice president of marketing. Haar favoriete werk? Een 4D campagne van Adidas waarmee je een schoen kunt ontwerpen. 

Sander van Maarschalkerweerd, Sizzer Group

Maarschalkerweerd, oprichter en directeur van Sizzer Group, was jurylid in categorie 'muziek voor reclames'. Intrigrerend vond hij de verschillende ethische perspectieven van zijn mede-juryleden bij het beoordelen van campagnes. De Homepod-reclame van Apple, genomineerd voor de Grand Prix, is zijn absolute favoriet - ook al voordat die in de prijzen viel. 

 

Bas Korsten, J. Walter Thompson Amsterdam

Korsten is creatief partner bij J. Walter Thompson Amsterdam en was jurylid in categorie 'creative data'. Zijn ouders weten niet precies wat hij voor werk doet, 'maar dat is oké'. Korsten vindt de 'Marmite Gene Project'  - ja die kruidenpasta die de één vies vindt en de ander heerlijk - de meest innovatieve campagne. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in