Overslaan en naar de inhoud gaan

Bacardi en Xite motiveren jongeren om dromen na te jagen in zomercampagne

Young adults worden uitgedaagd in zomercampagne ‘Share What Moves You’.
Miniatuurvoorbeeld
© Rob Black
Miniatuurvoorbeeld
© Rob Black

Voor het festivalseizoen komen Bacardi en Xite samen met de zomercampagne ‘Share What Moves You’. Jongeren worden in deze campagne aangemoedigd om hun passies, ambities en dromen de delen met de rest van de wereld om zo ook anderen te kunnen inspireren. 

related partner content for mobile comes here

Danseres Lotte Schouten en dj Rob Black laten in korte video’s op onder meer Facebook en Instagram zien wat hun beweegredenen zijn om op deze manier andere jongeren aan te sporen hun dromen na te jagen. 

Jongeren krijgen drie weken lang de mogelijkheid om een foto of video via social media te delen met de hashtag #sharewatmovesyou om op deze manier de twee merken Bacardi en Xite te overtuigen van hun passie. 

‘Om de drempel zo laag mogelijk te houden voor de deelnemers hebben wij ervoor gekozen om ze de vrijheid te geven om zelf het kanaal te kiezen dat ze hiervoor willen gebruiken’, vertelt Manon Fennis, Marketing Director van Xite. ‘Dat kan dus door middel van een video op Facebook zijn, maar bijvoorbeeld ook door een foto op Instagram of zelfs via Instastories.’

De twee beste inzendingen worden beloond met een videoportret over hun passie en talent. Het portret zal ook worden uitgezet via de Xite-kanalen. De beste inzendingen zullen ook een financiële bijdrage krijgen.

Esther Ris, Head of Productions bij Xite: ‘De crossmediale campagne met een sterke focus op Instagram is van campagnestrategie tot filmscript, van productie tot muziek, ontwikkeld en uitgewerkt door Xite. Hierdoor konden we alle onderdelen op een goede, efficiënte en doelgerichte manier inzetten, wat ook zorgde voor een zeer fijne samenwerking met Bacardi.' 

Credits

Klant: Bacardi
Verantwoordelijk bij klant: Ingrid Lammens
Mediabureau: Chantal Balder, Harriet van der Leur, Elizabeth Zesjkova, Imke Kuiper (OMD)
Marketing: Manon Fennis 
Account: Louiza Voorthuijsen, Arash Banaei
Head of Productions: Esther Ris
Creative + Director: Lars Brink
Producer: Rutger van Hesteren
DP: Levien Priem
Edit: Levien Prem
Grading: Nikolai Swartz
Sound design: Wouter Hardy

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in