Overslaan en naar de inhoud gaan

ADCN en Facebook komen met 'Creativity in a Mobile World'

Het gaat om een nieuw programma voor de Nederlandse creatieve-, marketing- en media-industrie.
Miniatuurvoorbeeld
© _
Miniatuurvoorbeeld
© _

ADCN begint in samenwerking met Facebook een nieuw programma voor de Nederlandse branche. Het doel van het programma is het verbeteren van creative excellence en innovatie rondom mobiele communicatie.
Het programma werd gisteren tijdens het Cannes Lions festival gepresenteerd aan de Nederlandse delegatie in Cannes.

related partner content for mobile comes here

ADCN en Facebook willen met het programma structurele impact creëren voor merken door de kwaliteit van hun creatieve content en formats op mobiel te helpen verhogen.

Het programma bestaat uit een serie workshops waarin marketing-, creatieve- en mediateams samen inzichten ontwikkelen over mobiele cultuur en aan de slag gaan met het toepassen van technische kennis en creatieve inspiratie vanuit het internationale netwerk van ADCN en Facebook.

Dinesh Sonak, Managing Director ADCN: 'Er is een tijd veel vraag naar een praktijkgericht programma dat inzoomt op creativiteit in de context van digitale media en mobiele platformen. Wij delen dezelfde ambitie als Facebook, namelijk het structureel verhogen van creative excellence in Nederland op dit gebied.'

Elja Polak, Head of Agencies Facebook Nederland: 'Samen met ADCN gaan we het programma invullen met experts uit binnen- en buitenland. We verheugen ons op het programma en vooral op de creatieve kennis, inzichten en het werk dat hieruit voortkomt wat leidt tot creatief werk gemaakt met mobile als startpunt.'

Het programma begint met een eerste workshop op dinsdag 28 augustus. Brand & agency teams kunnen zich aanmelden via dinesh@adcn.nl

Op de foto van links naar rechts: 

Elja Polak - Head of Agencies, Facebook, Ashley Vinson - Creative Agency Partner, Facebook, Dinesh Sonak - Managing Director, ADCN

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in