Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: 8 shortlists met 31 Nederlandse nominaties

Nederland staat 12 keer op de shortlist bij de PR Lions.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Negen shortlists werden er vanochtend bekendgemaakt. Met name in PR weet Nederland met 12 nominaties goed te scoren.
Dit zijn alle 31 nominaties:

related partner content for mobile comes here

Creative data
AXE #isitokforguys – AXE – 72andsunny Amsterdam

Direct
2x Dutch Masterjuices – Philips – Ogilvy Amsterdam
3x Pay with views – Opel – J. Walter Thompson Amsterdam

Film
An Amsterdam bicycle story – Veloretti – Lemon Scented Tea

Innovation
Futurecraft 4D Adidas – Adidas Amsterdam

Media
2x Handicab – Ford Nederland – Ogilvy Amsterdam
Appie Today - Albert Heijn – TBWA\Neboko
Blij met Sjoerd – Albert Heijn – TBWA\Neboko
Get fit for summer – Basic Fit – XXS Amsterdam
Evert_45 – KPN – N=5

PR
3x A comedian’s worst nightmare – The FSHD Foundation – Grey Amsterdam
2x Handicab – Ford Nederland – Ogilvy Amsterdam
2x Pay with views – Opel – J. Walter Thompson Amsterdam
2x KPN Safe Lock – KPN – N=5
Dutch Masterjuices – Philips – Ogilvy Amsterdam
Samsung Smartsuit – Samsung Benelux – Cheil Worldwide Amsterdam
The Lioness Crest – Nike – Wieden+Kennedy

Product design
2x Futurecraft 4D Adidas – Adidas Amsterdam

Social & Influencer
2x Through the eyes of a refugee – Amnesty International – TBWA\Neboko
Adidas ‘Creativity gets you noticed – Adidas - 72andsunny Amsterdam

Alles over Cannes in ons dossier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in