Cannes: Nederland 20 keer op de shortlist op tweede dag


De shortlists in maar liefst zeven categorieën zijn vanochtend bekendgemaakt in Cannes. In totaal haalt Nederland daarin zestien nominaties. Nederland weet tien nominaties te scoren in Brand Experience & Activation en acht in Entertainment.
Brand Experience & Activation
4x Dutch Masterjuices - Philips - Ogilvy Amsterdam (in samenwerking met Ogilvy Singapore)
Pay with view – Opel – J. Walter Thompson Amsterdam
Ford Handicab – Ford – Ogilvy Amsterdam
KPN Safe Lock – KPN – N=5
Connecting seats – KLM – DDB & Tribal Amsterdam
Through the eyes of a refugee – Amnesty international – TBWA\Neboko
The Lioness Crest – Nike – Wieden + Kennedy Amsterdam
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEntertainment
2x Holland For Gold episode 3 Heineken (Holland Heineken House) New Amsterdam Film Company
2x Evert_45 KPN N=5
Through the eyes of a refugee – Amnesty international – TBWA\Neboko
A comedian’s worst nightmare – The FSHD Foundation – Grey Amsterdam
Blij met Sjoerd – Albert Heijn - TBWA\Neboko
Samsung Smartsuit – Samsung – Cheil Worldwide Amsterdam
Digital Craft Lions
Nike React Game of Go - Nike - MediaMonks
Entertainment for Music
Absolut #thisisourhouse – Absolut Vodka – First Day of Spring
Zie voor al het Cannes nieuws ons dossier
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid