Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: Nederland 20 keer op de shortlist op tweede dag

De meeste nominaties vallen in de categorie Brand Experience & Activation: tien.
Miniatuurvoorbeeld
Cannes Promenade
Miniatuurvoorbeeld
Cannes Promenade

De shortlists in maar liefst zeven categorieën zijn vanochtend bekendgemaakt in Cannes. In totaal haalt Nederland daarin zestien nominaties. Nederland weet tien nominaties te scoren in Brand Experience & Activation en acht in Entertainment.

related partner content for mobile comes here

Brand Experience & Activation

4x Dutch Masterjuices - Philips - Ogilvy Amsterdam (in samenwerking met Ogilvy Singapore)
Pay with view – Opel – J. Walter Thompson Amsterdam
Ford Handicab – Ford – Ogilvy Amsterdam
KPN Safe Lock – KPN – N=5
Connecting seats – KLM – DDB & Tribal Amsterdam
Through the eyes of a refugee – Amnesty international – TBWA\Neboko
The Lioness Crest – Nike – Wieden + Kennedy Amsterdam

Entertainment

2x Holland For Gold episode 3 Heineken (Holland Heineken House) New Amsterdam Film Company
2x Evert_45 KPN N=5
Through the eyes of a refugee – Amnesty international – TBWA\Neboko
A comedian’s worst nightmare – The FSHD Foundation – Grey Amsterdam
Blij met Sjoerd – Albert Heijn - TBWA\Neboko
Samsung Smartsuit – Samsung – Cheil Worldwide Amsterdam

Digital Craft Lions

Nike React Game of Go - Nike - MediaMonks
 

Entertainment for Music

Absolut #thisisourhouse – Absolut Vodka – First Day of Spring
 

Zie voor al het Cannes nieuws ons dossier

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in