Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: Nederland 14 keer op de shortlist bij Mobile, Design en Outdoor

Met Nike React Game Of Go haalt MediaMonks vijf nominaties.
Miniatuurvoorbeeld
Cannes Croisette
© 123RF.com
Miniatuurvoorbeeld
Cannes Croisette
© 123RF.com

Op de eerste officiële dag van deze Cannes Lions zijn er vijf shortlists bekendgemaakt. Die van Mobile, Design, Outdoor, Print & Publishing en Radio. Design levert de meeste Nederlandse nominaties op: zes. MediaMonks haalt verschillende shortlists met Nike React Game Of Go.

related partner content for mobile comes here

Shortlist Mobile

KPN en N=5 staan twee keer op de shortlist met KPN Safe Lock
Samsung en Cheil eveneens met de Samsung Smartsuit
Care tag van KLM en DDB & Tribal Amsterdam

Design

Evert_45 van KPN en N=5 is twee keer genomineerd
Nike React game of go van Nike en MediaMonks (en Wieden+Kennedy Portland) is twee keer genomineerd
Nike en Wieden+Kennedy Amsterdam met The Lioness Crest
Connecting seats van KLM en DDB & Tribal Amsterdam

Outdoor

Nike React game of go van Nike en MediaMonks (en Wieden+Kennedy Portland) heeft drie nominaties.


Print & Publishing en Radio leveren geen Nederlandse nominaties op.

Vanavond worden de Health en Pharma Leeuwen bekendgemaakt. Nederland haalde één nominatie, zoals gisteren bekend werd.

Zie voor al het Cannes nieuws ons dossier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Ferdinand

Ik vind die KPN reclames van N=5 inderdaad erg goed, kippenvel. En Evert45 was ook fantastisch. Trots op KPN dat ze zich de waarde van Vrijheid zo willen laten zien.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in