
Op de eerste officiële dag van deze Cannes Lions zijn er vijf shortlists bekendgemaakt. Die van Mobile, Design, Outdoor, Print & Publishing en Radio. Design levert de meeste Nederlandse nominaties op: zes. MediaMonks haalt verschillende shortlists met Nike React Game Of Go.
Shortlist Mobile
KPN en N=5 staan twee keer op de shortlist met KPN Safe Lock
Samsung en Cheil eveneens met de Samsung Smartsuit
Care tag van KLM en DDB & Tribal Amsterdam
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemDesign
Evert_45 van KPN en N=5 is twee keer genomineerd
Nike React game of go van Nike en MediaMonks (en Wieden+Kennedy Portland) is twee keer genomineerd
Nike en Wieden+Kennedy Amsterdam met The Lioness Crest
Connecting seats van KLM en DDB & Tribal Amsterdam
Outdoor
Nike React game of go van Nike en MediaMonks (en Wieden+Kennedy Portland) heeft drie nominaties.
Print & Publishing en Radio leveren geen Nederlandse nominaties op.
Vanavond worden de Health en Pharma Leeuwen bekendgemaakt. Nederland haalde één nominatie, zoals gisteren bekend werd.
Zie voor al het Cannes nieuws ons dossier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonneeIk vind die KPN reclames van N=5 inderdaad erg goed, kippenvel. En Evert45 was ook fantastisch. Trots op KPN dat ze zich de waarde van Vrijheid zo willen laten zien.