Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks investeert in global team marketing en communicatie

Marta Tomczak en Marieke van Zanten geven leiding aan marcom en PR-team van het productiebedrijf.
Miniatuurvoorbeeld
Marta Tomczak en Marieke van Zanten leiden marcom en pr-team MediaMonks
© MediaMonks
Miniatuurvoorbeeld
Marta Tomczak en Marieke van Zanten leiden marcom en pr-team MediaMonks
© MediaMonks

Creatief productiebureau MediaMonks investeert in marcom-expertise met de aanstelling van Marta Tomczak als Head of Brand Communications en de promotie van Marieke van Zanten tot Global Communications Manager. Zij geven gezamenlijk leiding aan een team van 11 Monks dat verantwoordelijk is voor branding, marketing, PR en communicatie.

related partner content for mobile comes here

Ervaring

Met Tomczak haalt MediaMonks meer dan 10 jaar ervaring binnen op het gebied van brand strategy en strategic communications. Zij was voorheen werkzaam bij  telecommunicatie-gigant VEON en werkte daarvoor bij 180 Amsterdam en het internationale reputatiemanagement-bureau FinchFactor.

Talent

Van Zanten is in haar nieuwe rol verantwoordelijk voor interne communicatie, evenementen en sponsoring voor alle 11 kantoren wereldwijd en waakt daarbij over MediaMonks DNA en cultuur van talent empowerment. Het team werkt samen met het management om de reputatie van MediaMonks verder te versterken. Ook worden diensten ontwikkeld om MediaMonks' klanten verder te ondersteunen op het gebied van marketing en communicatie.

De uitbreiding van het interne communicatieteam heeft volgens Tomczak geen impact op samenwerking met externe partijen zoals FinchFactor.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in