Overslaan en naar de inhoud gaan

Bas Korsten: 'Je voelt nu minder commerciële druk in Cannes'

Nils Adriaans interviewde in Cannes Bas Korsten (J. Walter Thompson Amsterdam) voor Adformatie en de Embassy of Dutch Creativity.
Miniatuurvoorbeeld
© _
Miniatuurvoorbeeld
© _

Nils Adriaans sprak in Cannes met Bas Korsten van J. Walter Thompson Amsterdam over de dit jaar gewonnen Leeuwen, de ethische discussies in de Creative Data jury en de veranderingen tijdens het festival.
 

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Paul Blok

In alle opzichten goed verhaal van Bas.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in