Overslaan en naar de inhoud gaan

Duitse energiereus innogy naar J. Walter Thompson Amsterdam

Innogy is het moederbedrijf van Essent.
Miniatuurvoorbeeld
© _
Miniatuurvoorbeeld
© _

J. Walter Thompson Amsterdam werkt sinds kort voor een van de grootste energiebedrijven van Duitsland en moederbedrijf van Essent: innogy. Het reclamebureau werkt als één team samen met het Duitse zusterbureau Scholz & Friends.

Het is de bedoeling dat J. Walter Thompson Amsterdam opnieuw richting gaat geven aan het merk, door het ontwikkelen van een nieuwe strategische koers, met daaropvolgend nieuwe merkcommunicatie.

Ook wordt er een 'digital first' campagne ontwikkeld, die in het derde kwartaal van dit jaar te zien is in Duitsland.

Geen pitch
Managing partner Ralph Wisbrun zegt dat er geen pitch voorafging aan de keuze van innogy. 'Ze hebben ons gevraagd op basis van onze reputatie en werk.' 

related partner content for mobile comes here

Internationale marketingbaas Sabine Schmittwilken: 'De strategische competenties en het creatieve potentieel van J. Walter Thompson Amsterdam zijn groot. JWT en Scholz & Friends zijn complementair aan elkaar. Daar kan innogy ten volle van profiteren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in