Overslaan en naar de inhoud gaan

D-reizen kiest C2B voor activaties

C2B wordt vast bureau na winst in pitchwedstrijd.
Miniatuurvoorbeeld
© D-reizen
Miniatuurvoorbeeld
© D-reizen

C2B zal medeverantwoordelijk worden voor alle activities. Afgelopen dinsdag is de eerste campagne uitgerold met D-spelen, waarbij het publiek werd uitgenodigd elkaar uit te dagen via WhatsApp ter promotie van de zomer-last minutes. Overigens werden er binnen twaalf uur tijd vijftig WhatsApp-groepen aangemaakt. 

related partner content for mobile comes here

Joost Bout, projectmanager bij C2B: ‘D-reizen is een merk vol positieve emotie en dat hebben we gemerkt tijdens D-Jacht, onze vorige succesvolle campagne voor D-reizen. We zien veel kansen om het merk te laden met meer fun en om mensen in beweging te brengen hun vakanties te boeken.’
 
Michelle Verhoef, Brand Activation Coordinator D-reizen: ‘De eerste samenwerking met C2B is afgelopen jaar goed bevallen. Door een hoog niveau aan service en creativiteit verliep D-jacht meer dan goed. In de pitch liet C2B een dusdanige aanpak zien dat het vertrouwen als vast bureau er helemaal is. D-spelen belooft daarmee direct een goede opvolger van D-jacht te zijn.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in