Overslaan en naar de inhoud gaan

De Grand Prix voor KPN en N=5: 'De jury was enorm geraakt'

Interview met KPN-cmo Yvette Belt en Daniel te Lindert, creatief directeur N=5.
Miniatuurvoorbeeld
Daniel te Lindert en Yvette Belt
© Adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Daniel te Lindert en Yvette Belt
© Adformatie

KPN en bureau N=5 wonnen een Grand Prix in de categorie Entertainment  in Cannes voor de campagne Evert_45. De ook in Nederland al veel bekroonde campagne won bovendien nog een gouden Leeuw.

related partner content for mobile comes here

Adformatie sprak met Yvette Belt en Daniel te Lindert over de achtergronden van de campagne. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Zie voor al het nieuws uit Cannes ons dossier

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in