Overslaan en naar de inhoud gaan

Grand Prix KPN en N=5 voor Evert_45 in Cannes

KPN won de hoogste prijs in de categorie Entertainment.
Miniatuurvoorbeeld
© KPN
Miniatuurvoorbeeld
© KPN

Groot succes vanavond voor KPN en bureau N=5 voor Evert_45. De in Nederland al veel bekroonde campagne won de Grand Prix in de categorie Entertainment.

De campagne kreeg ook een gouden Leeuw.

Zilver was er in die categorie voor Blij met Sjoerd van Albert Heijn en TBWA\Neboko.

related partner content for mobile comes here

Bij de Digital Craft Lions wist MediaMonks brons te behalen met Nike React Game of Go voor Nike.

Aeronaut VR van William Patrick Corgan en Isobar New York en Viacom New York won de GP.

 

In de categorie Brand Experience & Activation haalde Nederland tien keer de shortlist, maar geen enkele nominatie werd uiteindelijk omgezet in een Leeuw.

De Grand Prix ging naar Today at Apple van Apple


Bij Entertainment for Music waren er ook geen Leeuwen voor Nederland. Absolut #thisisourhouse – Absolut Vodka – First Day of Spring haalde de shortlist.
De Grand Prix was voor Jay-Z ‘Smile van Rocnation en Smuggler New York,

 

 

MediaMonks

MediaMonks won vanavond nog eens vijf awards: Goud en twee keer brons voor The Uncensored Playlist bij de Entertainment Lion for Music,

Zilver voor Know What Your Data Knows van Google bij Digital Craft en brons voor Nike Game of Go in Digital Craft.
 

Zie voor al het Cannes nieuws ons dossier

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in