Overslaan en naar de inhoud gaan

Nestlé Nederland naar nieuwe media-unit Thrive van IPG Mediabrands

De keuze kwam tot stand na een evaluatieproces met drie mediabureaus.
Miniatuurvoorbeeld
© Nestlé
Miniatuurvoorbeeld
© Nestlé

Nestlé Nederland heeft na een uitgebreid evaluatieproces tussen drie bureaus unaniem gekozen voor Thrive van IPG Mediabrands als nieuwe mediabureaupartner vanaf 1 juli 2018. De overeenkomst geldt voor een periode van minimaal drie jaar.

IPG Mediabrands heeft wereldwijd voor het Nestlé account een onafhankelijke full service media unit opgericht met de naam Thrive. Naast Mediabrands waren Wavemaker en het bestaande bureau van Nestlé Nederland, Zenith (Publicis One) uitgenodigd deel te nemen aan de mediareview.

Thrive
Thrive is in deze nieuwe samenwerking verantwoordelijk voor de volledige crossmediale strategie (offline en online) en de implementatie ervan.

related partner content for mobile comes here

Valerie van Schaick, verantwoordelijk voor marketing en communicatie van Nestlé Nederland, zegt dat het veranderende medialandschap en de toenemende digitale ambities van Nestlé het concern heeft doen besluiten zich opnieuw te oriënteren 'binnen de context van het Nederlandse medialandschap’.

Nestlé heeft onder meer de merken KitKat, Nescafé, Maggi en Nespresso in het portfolio

Publicis One
Publicis One heeft 'na zorgvuldige afwegingen en op basis van een open dialoog' besloten om niet deel te nemen aan de RFP-fase van de media-evaluatie. Zenith werkte bijna tien jaar samen.

Blue Mango (onderdeel van GroupM/WPP) blijft voor Nespresso Nederland de performance campagnes uitvoeren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in