Overslaan en naar de inhoud gaan

GKSV verandert zijn naam in Wepublic

Nieuwe naam past beter bij dienstverlening en internationaal werk.
Miniatuurvoorbeeld
Het bureau van Wepublic, voorheen GKSV
© Wepublic
Miniatuurvoorbeeld
Het bureau van Wepublic, voorheen GKSV
© Wepublic

Vijf jaar na de oprichting verandert het communicatieadviesbureau GKSV zijn naam in Wepublic. Met de naam Wepublic legt het meer accent op de kern van zijn dienstverlening; het samenwerken aan vertrouwen in de publieke arena waar reputatie en perceptie steeds belangrijkere factoren zijn.

related partner content for mobile comes here

Sinds de oprichting groeide GKSV naar een kantoor van bijna 20 professionals met een sterke focus op reputatie, communicatie en public affairs. Het bureau is aangesloten bij het internationale netwerk Interel Group. De naamswijziging speelt in op dit internationale aspect. Wepublic gaat de Intelligence Monitor (SIM), een tool voor politieke en stakeholderinformatie, ook internationaal in de markt zetten.

De essentie van de dienstverlening verandert niet, zo laat het bureau weten. Klanten kunnen er behalve voor advies ook terecht voor interims, zoals communicatiedirecteuren en public affairs-professionals, en voor intelligence oplossingen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in