Jacqueline Bosselaar: 'Er liggen megakansen voor PR-bureaus op het vlak van creativiteit'
VIDEO Interview met de directeur van Het PR Bureau over creatie, inspiratie en kansen voor het vak.

Jacqueline Bosselaar van Het PR Bureau in gesprek met Nils Adriaans.
© Adformatie

Jacqueline Bosselaar van Het PR Bureau in gesprek met Nils Adriaans.
© Adformatie
De Nederlandse PR-inzendingen scoorden goed in Cannes vorige week met in totaal acht awards. De winnende inzendingen kwamen alleen niet van PR-bureaus zelf.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Nils Adriaans sprak hier met Jacqueline Bosselaar. Volgens haar heeft de PR-sector de wind in de zeilen. Geen goed scorende campagne kan nog zonder een lumineus PR-idee. Op het vlak van creativiteit stikt het van de kansen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid