Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse talenten delen hun Cannes-ervaringen

Video-interviews met Baba Touré en Lidwien Deuss.

Op uitnodiging van ADCN, BrandDeli en Orange Lions delen de Nederlandse juryleden en Nederlands talent hun inzichten en learnings van het Cannes Lions festival 2018.

related partner content for mobile comes here

Baba Touré, Hammerfest

Baba Touré is managing director en co-founder van Hammerfest. Naar eigen zeggen verkreeg hij nieuwe inzichten door een Zuid-Afrikaanse campagne, waarbij een dramaserie was te volgen via een wel heel onconventioneel kanaal: WhatsApp.

Lidwien Deuss, BrandDeli

Lidwien Deuss is creatief strateeg bij BrandDeli. Jaloersmakend vond ze de SelfieStix-campagne van Pedigree Dentastix. Hierbij kan een Dentastick bovenop een telefoon worden geplaatst, waardoor een hond altijd de camera inkijkt wanneer een selfie wordt gemaakt door het baasje.

ADCN, de club voor creativiteit, deelt in samenwerking met BrandDeli en Orange Lions insights van Cannes Lions, in aanloop naar Cannes Lions - The One That Got Away. Dit event vond plaats op 4 juli in Pathé Tuschinski. Acht Nederlandse juryleden deelden hun insights en favoriete werk en tevens sprak Alex Weller, Marketing Director Europe, Patagonia over sustainable creativity.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in