
Wefilm breidt uit met de introductie van het 'reclame'-label We Agency, dat merken en organisaties ondersteunt met maatschappelijke merkpositionering en '360-impact-campagnes'. Wefilm blijft tevens als productielabel actief met negen filmregisseurs.
Wefilm kreeg steeds vaker de vraag voorgelegd of het een puur filmbedrijf is of ook hele campagnes ontwikkelt, zegt ceo en medeoprichter Bas Welling. 'We specialiseren ons inderdaad in campagnes rond maatschappelijke thema's, zoals voor gezond, duurzaam en sociaal gedrag. We ontwikkelen daarbij steeds vaker langetermijnstrategieën en 360-campagnes, waardoor de naam Wefilm -als puur productielabel- de lading niet meer volledig dekt. Daarom is dit een goed moment om We Agency te introduceren.'
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)Een beetje mooier
Het creëren van een emotionele connectie met een merk vanuit een maatschappelijke waarde is en blijft de specialisatie van het bureau, zegt Welling. 'Hoe zet je je merk in om de wereld een beetje mooier te maken en hoe bouw je tegelijkertijd aan merkvoorkeur?'
Het Amsterdamse reclamebureau Wefilm en -Agency werkt met zo'n twintig mensen voor partijen als Interpolis, Milieu Centraal en ArtsenSlaanAlarm. Met de Mis niks-campagne voor Interpolis wist Wefilm talloze prijzen te winnen. Het bureau is op het moment met meerdere campagnes in de race voor een prijs bij de aankomende Gouden Loeki.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid