Overslaan en naar de inhoud gaan

Wefilm breidt uit met nieuw label We Agency

Wefilm blijft bestaan als productielabel.
wefilm
Met 'Mis niks' van Interpolis wist Wefilm talloze prijzen te winnen.
wefilm
Met 'Mis niks' van Interpolis wist Wefilm talloze prijzen te winnen.

Wefilm kreeg steeds vaker de vraag voorgelegd of het een puur filmbedrijf is of ook hele campagnes ontwikkelt, zegt ceo en medeoprichter Bas Welling. 'We specialiseren ons inderdaad in campagnes rond maatschappelijke thema's, zoals voor gezond, duurzaam en sociaal gedrag. We ontwikkelen daarbij steeds vaker langetermijnstrategieën en 360-campagnes, waardoor de naam Wefilm -als puur productielabel- de lading niet meer volledig dekt. Daarom is dit een goed moment om We Agency te introduceren.'

Een beetje mooier

Het creëren van een emotionele connectie met een merk vanuit een maatschappelijke waarde is en blijft de specialisatie van het bureau, zegt Welling. 'Hoe zet je je merk in om de wereld een beetje mooier te maken en hoe bouw je tegelijkertijd aan merkvoorkeur?'

Het Amsterdamse reclamebureau Wefilm en -Agency werkt met zo'n twintig mensen voor partijen als Interpolis, Milieu Centraal en ArtsenSlaanAlarm. Met de Mis niks-campagne voor Interpolis wist Wefilm talloze prijzen te winnen. Het bureau is op het moment met meerdere campagnes in de race voor een prijs bij de aankomende Gouden Loeki.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in