Overslaan en naar de inhoud gaan

GVR Hanen naar Bas Verheijen, Boris Nihom, Yvonne Prins en Jhelisa Panfred

Het Genootschap voor Reclame (GvR) besloot dit jaar geen Coq de Grand d'Honneur uit te reiken.
GVR Hanen 2025
Yvonne Prins, Inge Lighthart (GVR-bestuur) en Boris Nihom. Winnaar Bas Verheijen kon niet bij de uitreiking aanwezig zijn.
GVR Hanen 2025
Yvonne Prins, Inge Lighthart (GVR-bestuur) en Boris Nihom. Winnaar Bas Verheijen kon niet bij de uitreiking aanwezig zijn.

Persbericht Hanendiner 2025

related partner content for mobile comes here

GVR heeft de jaarlijkse Coqs d’Honneur uitgereikt tijdens het Hanendiner. Het genootschap reikt prijzen uit aan opvallende, belangrijke of veelbelovende persoonlijke bijdragen aan het vak. Dit jaar werd besloten geen Coq de Grand d’Honneur uit te reiken.

Het bestuur van het GVR gaf aan niet tot unanimiteit voor een kandidaat te zijn gekomen. In plaats daarvan werd tijdens de avond een open gesprek (onder Chatham House-rules) gevoerd over welke verandering nodig is in de marcomwereld. Niet alle leden konden zich vinden in de beslissing van het bestuur. ‘Tradities moeten worden geëerd.’ Een ander lid hield een pleidooi voor het openzetten van de deuren naar voorbeelden uit andere disciplines breder dan marketing en communicatie.

De ‘gewone’ Coq d’Honneurs voor bijzondere en recente prestaties of bijdragen aan het vak werden dit jaar uitgereikt aan de volgende personen:

Bas Verheijen, Chief Commercial Officer van HEMA. ‘Bas weet keer op keer de marketing van retailbedrijven te vernieuwen. Wat hem daarbij kenmerkt zijn de trouwe relaties die hij aangaat met zijn teams en bureaus. De durf in de digitale marketing van HEMA, die reikt van Fortnite tot TikTok, vindt de jury indrukwekkend.’

Yvonne Prins, voormalig CO-CEO van UM en bestuurslid bij VIA en SIRE. ‘Yvonne is een drijvende kracht binnen de branche. Prins heeft in haar carrière niet alleen indrukwekkende leiderschapsrollen vervuld, maar heeft zich ook onvermoeibaar ingezet voor de ontwikkeling van jong talent en de toekomst van het vak. Een absolute vriendin in het vak die zich drie slagen in de rondte werkt. Naast haar strategische en bestuurlijke bijdragen staat Prins bekend om haar tomeloze energie en haar vermogen om mensen te verbinden. ‘

Boris Nihom, CEO Dentsu Benelux. Afgelopen jaar trad Nihom toe tot het VIA bestuur en werd hij benoemd tot CEO van Dentsu Benelux. ‘Boris Nihom zet zich op een geweldige manier in voor het vak. Zijn werk als jurylid bij zowel de Effies als de Esprix werd geroemd en ook het winnen van een Grand Prix in Cannes met zijn team van Dentsu Creative voor KPN ‘stukje van mij’ maken hem een terechte winnaar.’

Jonge Haan 

Tijdens het Hanendiner werd ook de Jonge Haan uitgereikt voor een opvallend talent onder de dertig jaar. Drie genomineerden uit de wetenschap, bureau- of adverteerderswereld gaven elk een presentatie over hun eigen passie en visie op het communicatievak. De drie genomineerden waren Mara Jansen, Sammy Wals en Jhelisa Panfred. Na een stemmingsronde onder de aanwezigen ging Jhelisa Panfred er met de titel Jonge Haan vandoor.

Het diner werd mede mogelijk gemaakt door TBWA/NEBOKO en het menu werd mede verzorgd door TikTok-chef Sepp van Dijk, beter bekend als de TwistedChef.

jonge haan 2025
Mara Jansen, Jhelisa Panfred en Sammy Wals
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in