Overslaan en naar de inhoud gaan

Hallmark kiest voor Springbok als strategisch partner

De digitale marketing van het wenskaartenbedrijf moet ‘naar een hoger niveau’. Hallmark werkte hiervoor samen met Storm Digital en…
Hallmark
Hallmark

Hallmark gaat een samenwerking aan met Springbok. Het bedrijf in wenskaarten was op zoek naar een strategische partner om zijn digitale marketing 'naar een hoger niveau te tillen' en kwam zodoende uit bij het van oorsprong Vlaamse digitale bureau, dat tegenwoordig ook in Nederland actief is. Een selectieronde ging aan de keuze vooraf.

related partner content for mobile comes here

Centraal in de samenwerking staan strategie, data, performance advertising en marketing automation, aldus beide partijen.

Pieter Meijer, chief strategy officer bij Springbok laat weten dat beide partijen in deze samenwerking op zoek gaan naar 'de menselijke connectie'.

Andere bureaus

De keuze voor Springbok betekent dat Hallmark zijn samenwerking met de bureaus Storm Digital en Merkle (onderdeel van Dentsu) heeft stopgezet. Wel werkt het kaartenbedrijf -naast Springbok- nog samen met ARA (creatie merkcampagnes) en MissPublicity (pr).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in