Overslaan en naar de inhoud gaan

The Mobile Detox: minder schermtijd, minder afleiding, meer creativiteit

‘Ons brein is where the magic happens. Daar zouden we net zo goed voor moeten zorgen als een topsporter voor z'n lichaam.'
‘Elke dag een opdracht, in kleine stapjes, dus gewoon te doen in het echte leven'
‘Elke dag een opdracht, in kleine stapjes, dus gewoon te doen in het echte leven'
‘Elke dag een opdracht, in kleine stapjes, dus gewoon te doen in het echte leven'
‘Elke dag een opdracht, in kleine stapjes, dus gewoon te doen in het echte leven'

We zitten teveel op onze smartphone en dat is dodelijk voor onze creativiteit. Dat is op zich niets nieuws, maar de Mobile Detox van Ilona van de Laarschot is dat wel. Met deze offline tool, een handzaam boekje, helpt zij creatievelingen (marketeers, reclamemakers) binnen dertig dagen af te komen van hun smartphoneverslaving en de controle terug te krijgen. Met als doel hun creativiteit weer de vrije loop te kunnen laten. 'Minder schermtijd betekent minder afleiding en meer ruimte in je hoofd.'

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in