Overslaan en naar de inhoud gaan

Bruut Amsterdam maakt nu 'verhalen die raken'

Deniz Alkaç vergelijkt het huidige reclamelandschap met Times Square. ‘Er zijn zóveel uitingen, dat je vaak niet weet wat je precies…
Bruut Amsterdam op de set
Bruut Amsterdam op de set
Bruut Amsterdam op de set
Bruut Amsterdam op de set

Productiemaatschappij Bruut Amsterdam vindt het tijd voor een nieuwe positionering. Met 'Makers van de verhalen die raken' wil het bureau zich positioneren als productiepartner van bureaus en merken die 'willen opvallen vanuit de inhoud'.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe positionering van Bruut is gestoeld op het idee dat verhalen vooral waardevol moeten zijn voor de toekomst. Verhalen die niet alleen iets van de consument vragen, maar vooral iets toevoegen.

Deniz Alkaç, oprichter en managing director van Bruut, vergelijkt het huidige reclame- en medialandschap met Times Square en Piccadilly Circus. 'Er zijn tegenwoordig zóveel reclame-uitingen, dat je na afloop nog steeds niet weet wat je nu precies hebt gezien. Het is mijn drijfveer om reclame inhoudelijk sterker te maken.'

Alles onder één dak

Nu zijn er meer content-, storytelling- en productiebureaus die 'verhalen die raken' maken, maar waar Bruut zich in onderscheidt is dat de producties volledig onder één dak worden ontwikkeld.

Alkaç: 'Je ziet vaak dat er verschillende productiehuizen zijn betrokken bij het maken van één campagne, maar dat is volgens ons een omslachtige manier van werken en komt bovendien de kwaliteit niet ten goede. Daarom werken wij geïntegreerd.' Bruut ontwikkelde het afgelopen jaar campagnes voor onder meer Charlie Temple, Algemeen Dagblad en Videoland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in