Overslaan en naar de inhoud gaan

Ewoudt Boonstra versterkt creatieve directie Higuita

Boonstra werkte in het verleden als creative director bij onder meer KesselsKramer en Anomaly.
Ewoudt Boonstra, de nieuwe creative director van Higuita
Ewoudt Boonstra, de nieuwe creative director van Higuita
Ewoudt Boonstra, de nieuwe creative director van Higuita
Ewoudt Boonstra, de nieuwe creative director van Higuita

Ewoudt Boonstra is aangesteld als de nieuwe creative director van creatief bureau Higuita. Hij gaat in deze functie aan de slag samen met Niek Eijsbouts, tevens medeoprichter van het Amsterdamse bureau.

related partner content for mobile comes here

Boonstra werkte hiervoor in soortgelijke functies bij onder meer KesselsKramer, Wieden+Kennedy (Portland), Anomaly en meest recent Herc.

Higuita, vernoemd naar de Colombiaanse keeper René Higuita, is opgericht in 2020 en bedenkt en ontwikkelt merkcampagnes voor onder meer Unique, Marktplaats en condoommerk Huzzey. Het Amsterdamse bureau staat graag bekend om zijn wat ludieke karakter en Boonstra reageert dan ook in deze stijl op zijn aanstelling.

Boonstra: 'Met mijn regie, design, art director en creative skills ben ik een soort one man agency, maar ik maak liever onderdeel uit van een groep getalenteerde en ondernemende mensen. De keeper Higuita kon kappen, pingelen, scoren en keepen, maar daar heb je zonder goed team niets aan.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in