Capgemini, Dept Agency en nog 16 organisaties sluiten zich aan bij DDMA
DDMA groeit door met 18 nieuwe leden in het tweede kwartaal van 2022. Onder meer het Rotterdam Philharmonisch Orkest, Capgemini en Dept Agency sloten zich aan bij de branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales. DDMA telt nu meer dan 360 organisatieleden. Nieuwe leden op een rijtje:
- Het Rotterdam Philharmonisch Orkest
- Capgemini
- Dept Agency
- Oba
- Beslist.nl
- Kotak Marketing
- Greenhouse Group
- Agrio Uitgeverij
- Van Vreeden Consultancy
- Abovo Maxlead (voorheen alleen lid als Abovo Media)
Vereniging Grootgebruikers Postdiensten sluit zich aan bij DDMA
Recent sloot de Vereniging Grootgebruikers Postdiensten (VGP), zich aan bij DDMA. Dat leidt ertoe dat zeven organisaties die hiervoor bij VGP zaten, hun lidmaatschap nu 'omgezet' hebben naar DDMA. Dat zijn:
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu- Intermail
- Jetmail
- Mailstreet
- Paragon Customer Communications
- Vogelaar
- AddComm
- Pondres
Daarnaast koos Pega voor een kennispartnerschap met DDMA.
Ledenboost
Diana Janssen, directeur van DDMA, stelt vast dat de aansluiting van VGP en de oprichting van de DDMA Commissie Post voor een flinke ledenboost uit de posthoek hebben gezorgd. ‘Daarnaast is onze groei zoals altijd afkomstig uit uiteenlopende sectoren, met zowel adverteerders als agency’s. In deze tijden van continue verandering zijn organisaties op zoek naar richting en verbinding – en dat vinden ze bij onze vereniging.’
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid