Overslaan en naar de inhoud gaan

FG Groep kiest voor Natwerk en Abovo Maxlead

Het bedrijf wil groeien en investeert daarom stevig in marketing.
fg
fg

De FG Groep heeft na een uitgebreide oriëntatie gekozen voor de samenwerking met reclamebureau Natwerk en marketing- en mediabureau Abovo Maxlead. De combinatie van twee bureaus moet FG Groep, met zes merken in sanitair en keukens, helpen met concept, creatie, media strategie, inkoop en planning van alle offline en online media, ontwikkelen van de websites en het bouwen van de performance aanpak.  

FG Groep heeft de retailmerken Sanisale.com, Keukensale.com, Keukenstunter, Sanistunter, Sani-dump en Küchen-Dump. Het bedrijf wil groeien en investeert daarom stevig in marketing. De franchiseformule heeft nu ruim 130 winkels in Nederland, België en Curaçao. Daarom is een onderdeel van de strategie, naast het vergroten van de landelijke bekendheid van de merken, juist ook het vergroten van de lokale zichtbaarheid van alle winkels. 

Joep Peerdeman, manager marketing, sales & ict bij FG Groep: 'Door onze snelle groei en dito ambitie, zoek je partners die dat goed snappen. Wij zoeken dus partners die zelf ook ondernemend zijn en scherp genoeg om ons uit te dagen. Je wilt geen ja-knikkers als adviseurs. Belangrijkste nu is dat onze merken nog meer gaan opvallen.'

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in