Overslaan en naar de inhoud gaan

Jonna van Kampen treedt aan als chief commercial officer bij Wunderman Thompson Benelux

Ze komt in een nieuw gecreëerde rol. Bureau wil sterker inzetten op groei voor klanten.
Jonna van Kampen
Jonna van Kampen
Jonna van Kampen
Jonna van Kampen

Jonna van Kampen is aangesteld als chief commercial officer voor Wunderman Thompson Benelux. Het is een nieuw gecreëerde rol, volgens het bureau om sterker in te zetten op groei voor klanten.

related partner content for mobile comes here

Van Kampen brengt internationale ervaring mee, waarvan een aantal jaar in Londen (We Are Social, Lean Mean Fighting Machine) en meest recent bij Nomads zowel in Singapore als Amsterdam.

De afgelopen drie jaar was zij bij Nomads Amsterdam verantwoordelijk om de 'servicevisie' van het bureau handen en voeten te geven bij mondiale klanten als P&G, Air France KLM, HOYA Vision Care en Airbnb.

Van Kampen richt zich bij Wunderman Thompson voor een belangrijk deel op samenwerking van de verschillende onderdelen van de organisatie. Naast de vestigingen in Antwerpen en Amsterdam en het emea-netwerk betreft dat Emark en Wunderman Thompson Commerce, die zich inmiddels ook in het Amsteldok hebben gevestigd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in