Overslaan en naar de inhoud gaan

Jurian van der Hoeven (28) partner bij Dawn

Strateeg Van der Hoeven voegt zich als partner bij oprichter David Snellenberg en ceo Inge Ligthart.
Jurian van der Hoeven
Jurian van der Hoeven

De afgelopen vijf jaar werkte Jurian van der Hoeven al als strateeg voor onder andere Triodos Bank, Greenpeace en Maandag. Daarvoor werkte hij bij internationaal muziekplatform 22tracks en studeerde hij onder andere Arabisch. In 2020 werd hij uitgeroepen tot Jonge Haan door de leden van het GVR.

related partner content for mobile comes here

Ceo Inge Ligthart: ‘Jurian vertegenwoordigt letterlijk en figuurlijk de stem van de nieuwe generatie aan tafel. Dat zorgt voor nieuw en diverser talent, nieuwe ideeën en nieuwe energie in het bureau, dat merken we nu al.’

Van der Hoeven houdt zich binnen Dawn vooral bezig met de pijlers 'Culture' en 'Strategy'. ‘Ik ben ervan overtuigd dat we met creativiteit verandering kunnen versnellen. Door die aanstekelijk te maken en er miljoenen mensen bij te betrekken. Merken gaan daarin een steeds grotere rol spelen. ’

Dawn is in 2008 mede-opgericht door David Snellenberg. In 2017 werd het bureau uitgeroepen tot Bureau van het Jaar en het was in 2019 het eerste reclamebureau in Nederland dat zich gecertificeerd B Corp mag noemen.

Dawn is niet het enige zelfstandige bureau dat zich bezighoudt met zijn toekomstbestendigheid; recent werd bijvoorbeeld bekend dat een nieuwe generatie het roer over heeft genomen bij N=5.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in