Overslaan en naar de inhoud gaan

Gorillas kiest Tosti Creative als vast creatief bureau

De focus ligt op gedurfde en opvallende concepten, niet op 'reclame om producten te verkopen'.
Gorillas pont
Gorillas pont

Gorillas heeft Tosti Creative uit Amsterdam gekozen als vast creatief bureau. De flitsbezorger van boodschappen wil met de samenwerking aan een merk bouwen dat meer biedt dan service. De nadruk moet komen te liggen op 'de sterke rider culture met gedurfde en opvallende concepten'.

related partner content for mobile comes here

'Een niets-is-onmogelijk-mentaliteit en het durven nemen van risico’s staan hierbij centraal', zegt Fabienne Walch, brandmanager Benelux Gorillas.

Walch: 'De focus ligt altijd op een tof idee waar mensen blij van worden, niet op reclame om mensen een product laten kopen. Wat ons betreft is verkoop een gevolg, in plaats van een doel op zich.'

ADE & Straat Museum op de pont

De samenwerking werd recentelijk ingeluid tijdens Amsterdam Dance Event. Met het idee dat gebruikers van de app tijd overhouden voor leuke dingen, werd er voor reizigers een feest georganiseerd op de pont tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord. Daarbij waren onder meer Gorillas-riders dj.

Daarnaast was er een pop-up expositie in samenwerking met het Straat Museum, inclusief werk van straatkunstenaars uit de Gorillas-community. Volgende maand staat een tweede activatie, de Future Market, in Rotterdam op het programma. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in