Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureau The Fully Bookers opent in Amsterdam

Het digitale bureau richt zich met AI en big data op de hospitalitybranche.
fullybookers
fullybookers

Bureau The Fully Bookers opent een kantoor in Amsterdam naast het al bestaande kantoor in Den Haag. Het digitale bureau richt zich op de hospitalitybranche en heeft in zijn vijfjarige bestaan 150 verschillende restaurants, hotels en horecagroepen geholpen om de bezettingsgraad te maximaliseren met AI, big data, profiling en digitale marketingstrategieën.

related partner content for mobile comes here

Mede-eigenaar Mitchell Ling over de komst naar Amsterdam: 'Hier is de concurrentie onder horeca het sterkst en juist hier denken wij een verschil te kunnen maken.'

De komende jaren willen Boekelman en Ling zich voornamelijk richten op de costumer journey en het inzetten van AI. Mede-eigenaar Youri Boekelman: 'Met de gegevens van de gasten die we verzamelen voor onze klanten, kunnen ze betere bedrijfsmatige beslissingen nemen, waardoor weer meer rendement gecreëerd kan worden. We werken door de inzet van AI en predictive analytics niet alleen in het heden, maar voorspellen ook de toekomst.'

Partners van het bureau zijn onder meer Formitable, Mews en Piggy. The Fully Bookers werkte ook mee aan het programma Crisis in de tent met Herman den Blijker en Annemarie van Gaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in