Overslaan en naar de inhoud gaan

Triple Double, Markteffect en Abovo Maxlead gaan samenwerken

Drie partijen willen sportmarketing samen meer op de kaart zetten.
sporten
© Shutterstock
sporten
© Shutterstock

Sportmarketingbureau Triple Double, onderzoeksbureau Markteffect en marketing- en mediabureau Abovo Maxlead slaan de handen ineen rond sportmarketing. De wereldwijde vraag naar sport en bewegen neemt de komende tien jaar structureel toe en we kijken meer live sport dan ooit. Sportmarketing is daarom voor veel organisaties een belangrijk onderdeel van hun marketingmix en bedrijfsstrategie. Onderzoek, sportmarketing en reguliere media kunnen elkaar hierin nog meer versterken, zo is de gedachte van de drie partijen.

related partner content for mobile comes here

Guido Klomp, managing director van sportmarketingbureau Triple Double: 'Media, of het nou gaat om tv, social media, print of online advertising, zijn niet weg te denken uit sportmarketingcampagnes. Het succes van een campagne valt of staat vaak bij het bereik en uiteraard het behalen van de KPI’s. Met Abovo Maxlead hebben we een gespecialiseerde partij die ons hierin kan ondersteunen. Markteffect is al jarenlang onze partner op het gebied van marktonderzoek. Campagnes meten we via hen op onder andere merkbekendheid, imago en behoeften. Door gedegen onderzoek, het maken van een daarop gebaseerde sportcampagne en passende mediaondersteuning is wat ons betreft een winnende mix.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in