Overslaan en naar de inhoud gaan

Hema viert 95-jarig bestaan met campagne rondom haar fans

Winkelketen pakt groots uit met een crossmedia campagne met fans en limited edition producten. Inclusief een rookworst-feestcollectie.
Hema 95 jaar
© Hema
Hema 95 jaar
© Hema

Hema bestaat 95 jaar en viert dit jubileum met een campagne die vandaag, 18 oktober, start. De campagne draait vooral om Hema-fans en hun favoriete Hema-product. Hier is een speciale brochure voor ontwikkeld. Hema laat klanten op 23 oktober in tientallen winkels ook gratis taart proeven. Een taart die gemaakt is omdat hij de Hema-taartbakwedstrijd gewonnen heeft. De taart is ook te koop. 

related partner content for mobile comes here

Hema gaat daarnaast op sociale media beelden van vroeger delen en een kennisquiz organiseren waarbij deelnemers prijzen kunnen winnen. Op Instagram kunnen gebruikers een speciale Hema-filter gebruiken en Hema werkt samen met radiozender 100% NL en DJ Barry Paf om op de radio en sociale media meer aandacht te creëren voor haar jubileum. Ook daar is een winactie aan gekoppeld. 

Limited edition merchandise

De winkelketen komt ook met limited edition merchandise, waaronder een bierpakket in samenwerking met de Nederlandse bierbrouwerij 't IJ en baby- en volwassenenkleding met afbeeldingen van rookworsten en confetti. Influencers gaan de kleding aanprijzen op sociale media, aldus Hema. De merchandise is nu te koop via een op=op-model. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in