Overslaan en naar de inhoud gaan

Blokker waagt zich niet aan keuze voor kamp Patat of kamp Friet

Winkelketen brengt zijn eigen airfryer op een ludieke manier onder de aandacht.
Blokker
© Blokker
Blokker
© Blokker

Blokker speelt in een outdoor-campagne in op de voortslepende discussie tussen de patat-zeggers of friet-noemers. De winkelketen waagt zich er niet aan om partij te kiezen, maar gebruikt juist twee soorten abri's om beide kampen aan te spreken.

related partner content for mobile comes here

Mensen die boven de rivieren wonen krijgen abri's te zien met de tekst 'vanavond patat', inwoners van de zuidelijke provincies krijgen 'vanavond friet' voorgeschoteld. De campagne draait om een airfryer van Blokkers eigen merk. 

De campagne is door Blokker ontwikkeld in samenwerking met Havana Harbour en Jump! Retail. Het bedrijf deelt de campagne ook op Facebook en stuurde in twee steden een reclamebureau de straat op om passanten te trakteren op patat of friet uit de betreffende airfryer.

Meer producten volgen

Na airfryer-campagne vormt Blokkers aftrap van een vernieuwde strategie om zijn producten onder de aandacht te brengen. Het bedrijf gaat binnenkort ook zijn huismerk koffiecups en kerstartikelen promoten via de duizenden abri's. Of dat ook op een ludieke manier gaat gebeuren, is vooralsnog onbekend.

En is het nou patat of friet?

Blokker vroeg het zijn volgers op Instagram. 58 procent zegt patat, 42 procent gaat voor friet. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Marcel Dijkhuizen

Laten we het dan maar gewoon patat-friet noemen ;-)

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in