Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis Groupe gaat voor Puma aan de slag

De PR en Influence-activiteiten voor de Performance-tak van het bekende sportmerk worden vanaf heden door Publicis Groupe verzorgd.
Puma
© Puma
Puma
© Puma

Reclame- en communicatieadviesbureau Publicis Groupe verzorgt de pr- en Influence-activiteiten de Performance-tak van sportmerk Puma in de Benelux. Het eerste project van de samenwerking is de Puma Workout Week, die gehouden wordt om Puma's nieuwe Pure XT Line onder de aandacht te brengen.

related partner content for mobile comes here

Deze sportkleding wordt onder meer aangeprezen door vier influencers, geselecteerd door Publicis Groupe, die op hun socialemediakanalen video's delen waarin ze sporten. Daarnaast  krijgen leden van sportschoolketen OneFit, dat meer dan duizend locaties in Nederland heeft, exclusieve korting op aanschaf van de kleding.

Gezonde lifestyle

Matthijs Boesten, head of marketing bij Puma, heeft vertrouwen dat de samenwerking met Publicis resultaten oplevert: 'Naast de expertise op het gebied van PR, biedt Publicis Groupe een geïntegreerde aanpak vanuit data waar ook Puma’s influencer strategy een onderdeel van is.’

De PR en Influence voor Puma Sportstyle blijft voorlopig via het bureau Kult&Ace gaan, zegt Yao Run Jin van Kult&Ace.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in