Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de genomineerden voor de DDMA Dutch CRO Awards

Awards worden dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt aan bedrijven in verschillende categorieën.
DDMA Dutch CRO Awards
© DDMA Dutch CRO Awards
DDMA Dutch CRO Awards
© DDMA Dutch CRO Awards

De DDMA - de branchevereniging voor data en marketing - heeft de beste cases in conversion rate optimisation bekendgemaakt. Uit deze nominaties worden op 4 november de winnaars gekozen in vier categorieën. RTL Nederland haalde twee nominaties binnen, in de categorie Mobiel en Personalisatie. 

related partner content for mobile comes here

Het is voor de vijfde keer dat de DDMA de Dutch CRO Awards uitreikt.Volgens commissievoorzitter Frank Overbeek toont zich tevreden met de tientallen cases die zijn is ingezonden.

Overbeek: 'Niet alleen dat het niveau is wederom gestegen, maar ook dat de kwaliteit van de cases is steeds meer vergelijkbaar. We zagen mooi onderzoek, met duidelijke hypotheses, impactvolle experimenten en duidelijke vertalingen van de successen naar de organisatie.'

De nominaties:

Categorie Conversie

·      VodafoneZiggo (2 keer genomineerd)

·      Staatsloterij

·      ANWB

·      bol.com

Categorie Acquisitie

·      Essenza Home

·      POPfurniturev

·      John Beerens

Categorie Mobiel

·      Pearle

·      Harman (JBL)

·      RTL Nederland

Categorie Personalisatie

·      RTL Nederland

·      Transavia

·      Nespresso


Een vakjury kiest de winnaars. Het publiek kan tijdens de uitreiking ook stemmen en deelt zo de publieksprijs uit. 

 

Dutch CRO Awards
4 november in Het Sieraad, in Amsterdam
Koop hier tickets.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in