Overslaan en naar de inhoud gaan

TP Vision verbindt zich aan Beeld en Geluid

Bedrijf achter Philips-tv's en -audioapparatuur sluit een driejarige samenwerking en levert schermen voor het nieuwe museum.
TP-Vision
© TP-Vision
TP-Vision
© TP-Vision

TP Vision verbindt zich voor de komende drie jaar als partner aan Beeld en Geluid. De overeenkomst is deze week ondertekend tijdens de Dutch Media Week die in Beeld en Geluid gehouden wordt. TP Vision luidt de samenwerking in met de levering van led-schermen voor het nieuwe Mediamuseum. 

related partner content for mobile comes here

TP Vision is sinds 12 de licentiehouder van de merken Philips TV & Sound en ontwikkelt in die rol nieuwe beeld- en apparatuur. Het bedrijf produceert, distribueert en verkoopt deze apparatuur ook. Voor het nieuwe Mediamuseum levert TP Vision geavanceerde led-schermen waar informatie op getoond zal worden.

Martijn Smelt, Chief Marketing Officer TP Vision: '[..]het is geweldig dat wij samen met Beeld en Geluid ons verhaal uit het verleden en de innovaties van de toekomst kunnen vertellen bij de ontwikkelingen in het medialandschap en het media-onderwijs in Nederland.'

Mediamuseum

Het museum van Beeld en Geluid is momenteel dicht vanwege de bouw van een nieuw mediamuseum. Dit museum opent naar verwachting in het najaar van 2022 en moet interactiever worden dan het vorige museum. 

TP Vision wil van tech naar lifestyle

TP Vision hield vorige maand zijn jaarlijkse evenement TP Vision Live voor pers en handelsrelaties om zijn merkstrategie uit te leggen. Op dit evenement toonde het bedrijf ook zijn nieuwste apparatuur. Adformatie publiceerde destijds een interview met TP Vision-CMO Martijn Smelt over hoe het merk van tech naar lifestyle wil bewegen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in