PWC-campagne draait om de grote vraagstukken, ideeën en denkkracht


Accountants- en advieskantoor PwC heeft een campagne gelanceerd om zijn rol in de huidige maatschappelijke vraagstukken te laten zien.
Bedrijven, organisaties en overheden zijn nu vooral op zoek naar vertrouwen en duurzame oplossingen voor vraagstukken als de klimaatcrisis, de gevolgen van de covid-19-pandemie, digitalisering en flexibilisering van de arbeidsmarkt. Met deze nieuwe mediacampagne The New Equation wil PwC laten zien dat het helpt om antwoorden te vinden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCampagne door R/GA en N=5
De The New Equation-campagne bestaat onder andere via een campagnewebsite en massamediale inzet. De campagne is een coproductie van het Amerikaanse R/GA en het Nederlandse N=5. Marc Oosterhout verzorgt de strategische begeleiding.
Bij PwC zijn Karlien Serrarens en Lea Vissers verantwoordelijk voor de totstandkoming van de campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid