Overslaan en naar de inhoud gaan

Branding voor de verandering, een mastercourse met 'duurzame' topsprekers

In vier vrijdagmiddagen delen sprekers als Mark Woerde (foto), Anna Noyons en Valentijn van Santvoort van Holie hun lessen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Steeds meer marketeers en professionals in reclame en communicatie zetten zich in voor consuminderen en ontpoppen zich als activist voor een andere economie en samenleving. Deze veranderingsgezindheid is niet vanzelfsprekend. Voor de meeste mensen is verandering vervelend, onhandig, duur en niet leuk, zelfs voor hen die zichzelf creatief en flexibel noemen; we zijn nou eenmaal allemaal gewoontedieren. 

related partner content for mobile comes here

Om te leren en te ervaren dat verandering nieuwe inzichten en kansen biedt is School for Change opgericht, een plek waar professionals uit het bedrijfsleven theorie en handelingsperspectief krijgen aangereikt om verandering in de organisatie aan te jagen. Dit is een initiatief van ’betekeniseconoom’ Kees Klomp, Lucas Mol en Ingrid Zeegers, en valt onder De Groene Afslag.

Branding for Change

In november start de School of Change een mastercourse Branding for Change onder leiding van Marcel Kampman, artdirector en strateeg. In vier vrijdagmiddagen maken deelnemers kennis met handige tools en delen internationale topsprekers hun inzichten, voorbeelden, cases en verhalen.

Doel is dat de creatieven, marketeers en communicatiepro’s direct aan de slag kunnen om de wereld beter én duurzamer te maken met hun merk of werk. 

Naast ‘festivalbaas' Marcel Kampman zijn er gastoptredens van Mark Woerde (foto) en Dennis van Aalst van LetsHeal.org, Anna Noyons van o.a. Peerby en Valentijn van Santvoort van Holie. Andere namen volgen. 

Branding for Change
Op 12 november, 19 november, 26 november en 3 december 2021 van 12 tot 18 uur. 
De Groene Afslag, Amersfoortsestraatweg 117, 1251AV Laren
Prijs: 750 euro ex. btw
Klik hier voor meer informatie

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in