Being There ontwikkelt internationale campagne voor Rustica Pizza


Being There heeft voor het internationale merk Rustica Pizza (submerk van Dr Oetker) een campagne voor de Scandinavische markt ontwikkeld. Rustica is vergelijkbaar met een Big Americans in Nederland: net even wat groter en dikker dan een gewone pizza. In de campagne gaat het om delen en hoe moeilijk dat is als je eigenlijk zelf dat laatste stuk wilt. De pay-off luidt dan ook: Great to share, too tasty to do it fair.
In de campagne zijn drie vrienden te zien die elkaar de loef afsteken bij het delen van hun pizza. Er staat telkens één tip centraal in de video's, namelijkThe Terrifying Steal, The Slice in Disguise, The thumb en The Kings Cut. Deze tips worden ook doorvertaald in activaties.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne wordt vanaf oktober met digitale media, social en op tv uitgerold in Noorwegen, Finland, Denemarken en Zweden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid