Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo en Bozu brengen pepernoot hard-seltzer op de markt voor Sinterklaasperiode

‘We laten zien dat wat op het eerste oog heel Amerikaans lijkt, vooral ook heel Nederlands kan zijn.’
Jumbo en Bozu brengen pepernoot hard-seltzer op de markt voor Sinterklaasperiode
Jumbo en Bozu brengen pepernoot hard-seltzer op de markt voor Sinterklaasperiode
Jumbo en Bozu brengen pepernoot hard-seltzer op de markt voor Sinterklaasperiode
Jumbo en Bozu brengen pepernoot hard-seltzer op de markt voor Sinterklaasperiode

Bozu brengt samen met Jumbo tijdelijk een hard-seltzer met pepernootsmaak op de markt. De drank wordt gepresenteerd als een exclusieve en seizoensgerelateerde hard seltzer die speciaal ontwikkeld is voor de Sinterklaasperiode. Volgens Bozu is het alcoholische pepernotendrankje een cadeau voor iedereen die niet genoeg kan krijgen van pepernoten en strooigoed.

related partner content for mobile comes here

'Smaak gevangen'

De Nederlandse hard-seltzer start-up legt uit dat het erin is geslaagd om ‘de gelaagde en kruidige pepernotensmaak te vangen in een blikje.’

Bozu stelt daarnaast dat het het eerste merk is dat de productcategorie klaarmaakt voor het winterseizoen, zonder afbreuk te doen aan de kenmerken van een Bozu Hard Seltzer: geen suiker en zoetstoffen, geen koolhydraten, 5% alcohol en slechts 70 kcal per blikje van 250 ml.

Warm Sinterklaasgevoel

Om het Sinterklaasgevoel kracht bij te zetten is er door Bozu een vijf uur durende haardvuur-video uitgebracht die de winterse avonden met een hard seltzer op 'moeten warmen’.

Bozu haardvuur-video

Heel Nederlands

Brend Koolhof en Gianluca De Leo, oprichters van Bozu vertellen dat hard seltzers altijd gepositioneerd als en bekend staan bij de consument als frisse en toegankelijke zomerdranken, veelal door de toegevoegde fruitsmaken die de productcategorie domineren. 

‘Tijdens een zoektocht naar hoe we als frontrunner kunnen blijven innoveren kwamen we al snel op het idee om met een limited special de markt te betreden. En wat is er dan als Nederlands merk leuker dan het omarmen van de oer-Hollandse pepernoot? Zo laten we zien dat wat op het eerste oog heel Amerikaans lijkt, vooral ook heel Nederlands kan zijn.’

Verkrijgbaar bij Jumbo

Bozu Pepernoot is met een adviesprijs van €1,79 in een gelimiteerde oplage verkrijgbaar bij geselecteerde filialen van Jumbo en via jumbo.com.

Lees ook: ID&T en Monica Geuze nemen belang in Nederlands hard seltzer-merk Stëlz

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in