Overslaan en naar de inhoud gaan

Patrick Kuijsters (Volksbank): 'Onze merkstrategie creëert veel samenhang'

CMO Studio | Dat De Volksbank zich positioneert als ‘bankier met de menselijke maat’, voegt ook waarde toe aan de andere vier merken.
Patrick Kuijsters - De Volksbank
Patrick Kuijsters - De Volksbank
© Foto en video: JTD Producties
Patrick Kuijsters - De Volksbank
Patrick Kuijsters - De Volksbank
© Foto en video: JTD Producties

In de dertiende aflevering van CMO Studio, de video- en podcastrubriek over marketing van Adformatie, bespreken we met Patrick Kuijsters, Director Marketing and Digital bij de Volksbank de actualiteit van het marketingvak, gaan we in op het laatste marketing- en merknieuws van de Volksbank én roept Hij ‘Het Aandachtspunt van de Week’ uit. Daarna gaat hij dieper in op de marketingstrategie van de Volksbank en de merken SNS Bank, ASN Bank, Regiobank en BLG Wonen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in